Idegen nyelvi munkaközösség

„Egy idegen nyelv és a hozzá tartozó kultúra megismertetése, az egyik leghasznosabb dolog, amit tehetünk a gyerekek empátiájának és kulturális szemléletmódjának tágításáért.” (Michael Gove)

Az idézett gondolatmenettel egyetértve és azon túl legfőbb célunk, hogy a gyerekek szívesen járjanak nyelvórára…

De miért is szeretnek idegen nyelvet tanulni a Zrínyiben a diákok?

Azért, mert tudják, hogy:

  • A nyelvtudás hatalom, főleg mai globalizálódó világunkban.
  • Annyi ember vagy, ahány nyelven beszélsz.
  • Akinek épp az anyanyelvét használod, nagyon fogja becsülni tudásodat.
  • A kedvenc könyveidet az eredeti nyelvükön is elolvashatod.
  • Amikor külföldre utazol, nemcsak a képeket nézegetheted meg a helyi lapokban.
  • Ha külföldi terméket vásárolsz, akkor tudod, mi van abban, amit vettél.
  • A moziban nem kell az egész film alatt a feliratok miatt vadul forgatnod a szemed, ha nem szinkronizált a film.
  • Nincs vagányabb, mint idegen nyelven megszólalni.
  • Ha jön az ellenőr, eljátszhatod az angol, amerikai, német, osztrák turistát. J
  • Idegen nyelven flörtölni még izgalmasabb, mint magyarul. J

41

fali

Halloween

Richtig Schreiben

spelling

winners

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Társadalomtudományi munkaközösség

A társadalomtudományi munkaközösség legfontosabb feladata a tehetséggondozás és a felzárkózatás mellett a felső tagozat kulturális életének megszervezése. A gyerekek rendszeresen vesznek részt nézőként és szereplőként iskolai és városi műsorokon. Énekkarunk mind az iskolai mind a városi rendezvények rendszeres szereplője. Múzeumpedagógiai és rendhagyó történelem órákkal tesszük színesebbé az iskolai tananyagot. Project hetek alkalmával, könyvtári vetélkedőkön új, érdekes ismeretekkel bővítjük a gyerekek tantárgyi tudását. Fontos számunkra, hogy tanulóink szép környezetben töltsék mindennapjaikat. Ezért az iskola tetőtéri folyosóját saját festményeikkel díszítik. 

zrinyi016

  zrinyi017  agi

 

 

 

 

 

 

 

Alsós munkaközösség

" Az iskola arra való,hogy az ember megtanuljon tanulni,
hogy felébredjen tudásvágya,megismerje a jól végzett munka örömét, 
megízlelje az alkotás izgalmát és megtalálja a munkát ,amit szeret."
                                                           ( Szentgyörgyi Albert)
Az alsós munkaközösség az A,B osztályok osztályfőnökeit és napközis nevelőit fogja össze.
Feladata: koordinálja az oktató és nevelő munkát az évfolyamokon.
Tartalmas szabadidős foglalkozásokkal biztosítsa a tanulók sokirányú fejlesztését.

Elkísérje a kisgyereket azon az úton, ami a mesétől a valóságig vezet.

 

  20150904 104833 arany 5 1dsc00992

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Osztályfőnöki munkaközösség

Az osztályfőnökök az iskolai nevelőmunka központi szereplői, irányítói, összehangolói.

Iskolánkban az osztályfőnökök alkotják a legnagyobb munkaközösséget; minden osztályfőnök munkáját segíti alsó tagozaton egy napközis nevelő, felső tagozaton pedig egy társosztályfőnök.

Munkaközösségünk nevelő-oktató munkája során legfontosabb feladatának tartja a tanulók képességeinek kibontakoztatását, valamint sokoldalú személyiségfejlesztését. Mindazt, amit egy gyermek az iskolában átél, egy osztályközösség tagjaként éli át. Mivel a személyiségformálás közösségben történik, nagyon fontos, hogy hozzásegítsük tanulóinkat megtalálni helyüket, szerepüket a saját osztályközösségükben.Célunk, hogy a gyerekek közös élmények által nyitott, toleráns, összetartó csapattá váljanak. Iskolai és intézményen kívüli programok szervezésével igyekszünk jobban megismerni diákjainkat, valamint formálni osztályunk közösségi arculatát.

honlap

 

Tanev rendje

etlap

tanulas

opensensemap

www.edupress.hu

A csatorna nem található.