Idegen nyelvi munkaközösség

„Egy idegen nyelv és a hozzá tartozó kultúra megismertetése, az egyik leghasznosabb dolog, amit tehetünk a gyerekek empátiájának és kulturális szemléletmódjának tágításáért.” (Michael Gove)

Az idézett gondolatmenettel egyetértve és azon túl legfőbb célunk, hogy a gyerekek szívesen járjanak nyelvórára…

De miért is szeretnek idegen nyelvet tanulni a Zrínyiben a diákok?

Azért, mert tudják, hogy:

  • A nyelvtudás hatalom, főleg mai globalizálódó világunkban.
  • Annyi ember vagy, ahány nyelven beszélsz.
  • Akinek épp az anyanyelvét használod, nagyon fogja becsülni tudásodat.
  • A kedvenc könyveidet az eredeti nyelvükön is elolvashatod.
  • Amikor külföldre utazol, nemcsak a képeket nézegetheted meg a helyi lapokban.
  • Ha külföldi terméket vásárolsz, akkor tudod, mi van abban, amit vettél.
  • A moziban nem kell az egész film alatt a feliratok miatt vadul forgatnod a szemed, ha nem szinkronizált a film.
  • Nincs vagányabb, mint idegen nyelven megszólalni.
  • Ha jön az ellenőr, eljátszhatod az angol, amerikai, német, osztrák turistát. J
  • Idegen nyelven flörtölni még izgalmasabb, mint magyarul. J

41

fali

Halloween

Richtig Schreiben

spelling

winners

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Társadalomtudományi munkaközösség

A társadalomtudományi munkaközösség legfontosabb feladata a tehetséggondozás és a felzárkózatás mellett a felső tagozat kulturális életének megszervezése. A gyerekek rendszeresen vesznek részt nézőként és szereplőként iskolai és városi műsorokon. Énekkarunk mind az iskolai mind a városi rendezvények rendszeres szereplője. Múzeumpedagógiai és rendhagyó történelem órákkal tesszük színesebbé az iskolai tananyagot. Project hetek alkalmával, könyvtári vetélkedőkön új, érdekes ismeretekkel bővítjük a gyerekek tantárgyi tudását. Fontos számunkra, hogy tanulóink szép környezetben töltsék mindennapjaikat. Ezért az iskola tetőtéri folyosóját saját festményeikkel díszítik. 

zrinyi016

  zrinyi017  agi

 

 

 

 

 

 

 

Alsós munkaközösség

" Az iskola arra való,hogy az ember megtanuljon tanulni,
hogy felébredjen tudásvágya,megismerje a jól végzett munka örömét, 
megízlelje az alkotás izgalmát és megtalálja a munkát ,amit szeret."
                                                           ( Szentgyörgyi Albert)
Az alsós munkaközösség az A,B osztályok osztályfőnökeit és napközis nevelőit fogja össze.
Feladata: koordinálja az oktató és nevelő munkát az évfolyamokon.
Tartalmas szabadidős foglalkozásokkal biztosítsa a tanulók sokirányú fejlesztését.

Elkísérje a kisgyereket azon az úton, ami a mesétől a valóságig vezet.

 

  20150904 104833 arany 5 1dsc00992

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Osztályfőnöki munkaközösség

Az osztályfőnökök az iskolai nevelőmunka központi szereplői, irányítói, összehangolói.

Iskolánkban az osztályfőnökök alkotják a legnagyobb munkaközösséget; minden osztályfőnök munkáját segíti alsó tagozaton egy napközis nevelő, felső tagozaton pedig egy társosztályfőnök.

Munkaközösségünk nevelő-oktató munkája során legfontosabb feladatának tartja a tanulók képességeinek kibontakoztatását, valamint sokoldalú személyiségfejlesztését. Mindazt, amit egy gyermek az iskolában átél, egy osztályközösség tagjaként éli át. Mivel a személyiségformálás közösségben történik, nagyon fontos, hogy hozzásegítsük tanulóinkat megtalálni helyüket, szerepüket a saját osztályközösségükben.Célunk, hogy a gyerekek közös élmények által nyitott, toleráns, összetartó csapattá váljanak. Iskolai és intézményen kívüli programok szervezésével igyekszünk jobban megismerni diákjainkat, valamint formálni osztályunk közösségi arculatát.

honlap